responsive site templates

Mutatunk egy ösvényt! XII. rész
2022. február

Jöhet egy jó Soproni?

A „Mutatunk egy ösvényt!” sorozat egy útvonal ajánló. Futva, túrázva, négykézláb... bárhogy bejárhatod. Szintidő nincs, teljesítését igazolni nem szükséges, díjazás nem jár érte. (Csak az élmény )

INDULÁS/ÉRKEZÉS:

Brennbergbánya parkoló (Sopron, Soproni út 21., 9408 Magyarország)
GPS: 47.65393988198862, 16.489909184957632

TÁV, SZINT:

29 km/ 1002 m+

ÚTVONAL:

Soproni-hegység – Soproni 29

Az útvonal letölthető IDE KATTINTVA gpx formátumban, arra alkalmas Garmin készülékre pedig közvetlenül feltölthető IDE KATTINTVA.

Könnyű terep, az útvonal vége felé viszonylag nehéz emelkedőkkel.

A parkolóból balra, „Borbála telep” felé indulj el és haladj az aszfaltos úton 350m-t. Az Y elágazásnál válaszd a bal oldali ágat. És kövesd, míg újra aszfaltos útra nem érsz. Az aszfaltos úton haladj 800m-t a Hermesi út kereszteződésig (1,15km). Itt balra folytasd az utad a Hermesi úton 500m-en át. Amíg el nem éred az Új-Hermes telep út kereszteződést. A kereszteződés előtt található az Újhermes-akna-emékkő az út bal oldalán.( 1,5km) Itt fordulj balra az utcán és 900m-át haladj az aszfaltos úton, amíg egy rövid balos letöréshez érsz (2,6km) pár lépés a P- jelzés. Balra indulj el rajta és kövesd 500m-en át, amíg el nem éred a Magas-bérci kilátót. (3,1km) A kilátótól haladj tovább balra a P- jelzésen a határsávon 5,4km-t. Amíg eléred a Kaltes Bründl / Büdös-kút forrást és a Hubertusz-kápolnát (8,5km) Haladj tovább a P- jelzésen 4km-t (9,5km) , majd folytasd az utad egyenesen a K- jelzésen. 200m múlva térj át jobbra a Z- jelzésre (9,9km) majd kövesd azt 700m-en át a Ferenc-forráshoz vezető hídig. (10,6km) Folytasd az utad a Z- jelzésen amíg el nem éred a K- ösvényt. (11,4km) Erre balra térj át és haladj rajta 1,1km-t amíg eléred a S- jelzést. (12,5km) Fordulj balra és kövesd a Ciklámen tanösvényt 2,3km-en át, amíg el nem éred a KO jelzést (14,8km) Itt fordulj balra és kövesd a KO jelzést 100m-en át, amíg eléred a K+ jelzést. (14,9km) Haladj a K+ jelzésen 600m-t a K- ösvényig (15,5km) Fordulj jobbra a K- jelzésen és kövesd 200m-en át, amíg eléred a K- K+ elágazást. (15,7km) Itt továbbra is a K+ jelzést figyeld és kövesd 1,8km-en át. (17,5km) Az Y elágazásnál válaszd a bal oldali jelöletlen utat és 200m-át kövesd azt. (17,7km) Ezután térj vissza K+ jelzésre és haladj rajta a főút felé balra 200m-t. (17,9km) A főúttal párhuzamosan fordulj balra és kövesd a jelöletlen ösvényt, amíg eléred a Z- jelzést. (18,3km) Kövesd a Z- jelzést. 700m múlva az út jobb oldalán megtalálod az Egyetemi emlékkövet. (19km) Folytasd tovább az utad a Z- jelzésen, majd 500m múlva fordulj jobbra a jelöletlen úton. (19,5km) Ezt kövesd 300m-en át, amíg elérsz merőleges jelöletlen úthoz. (19,8km) Ezen fordulj balra és kövesd amíg eléred újra a Z- jelzést. (20km) Kövesd a Z- jelzést 1,3km hosszan, amíg eléred a K- kereszteződést. (21,3km) Itt fordulj jobbra és a K- jelzést kövesd 1,3km-en át, amíg eléred a K3 kereszteződést. (22,6km) A K3 ösvényt követve 700m múlva eléred a Béke-kilátót. (23,3). Majd haladj tovább a K3 ösvényen a Brennbergi útnál lévő pihenőhelyig. (24,9km) Itt fordulj balra és kövesd a Brennbergi utat 300m-en át, majd térj le róla balra a jelöletlen útra. (25,2km) Ezt kövesd 300m-en át, majd az Y elágazásnál választd a jobb oldali ösvényt. (25,5km) Haladj ezen a jelöletlen úton, amíg eléred a K- jelzést. (26,2km) Erre jobbra fordulva haladj rajta 100m-t. (26,3km) Majd térj le róla balra és egyenesen folytasd utad az Y kereszteződésig. (26,4km) Az Y kereszteződésben válaszd a bal oldali ágat és kövesd azt, amíg eléred a P+ jelzést. (27,2km) Balra fordulj a P+ jelzésre és kövesd azt a parkolóig. (28,5km)

INFO:

• Védd az erdőt! Ne szemetelj!
  • Válassz felkészültségednek, erőnlétednek, technikai tudásodnak megfelelő útvonalat!
  • Fogadd el, hogy az általunk ajánlott útvonalakon saját felelősségedre indulsz!
  • Mindig tájékozódj előre a térségben várható időjárásról, erdőlátogatási tilalmakról, vadászatokról!
  • Gondoskodj magadnak megfelelő ellátásról, ruházatról, felszerelésről!
A trailrun.hu nem vállal semmilyen felelősséget az útvonal teljesítése közben történt balesetekért, anyagi károkért.

KAPCSOLAT

Erdei András
e-mail: info@trailrun.hu
tel: 06/20-312-0554
Ha szeretnél nekünk üzenni, vagy bármilyen kérdésed van, írhatsz nekünk itt is: