responsive site templates

Mutatunk egy ösvényt! XIV. rész
2022. április

Vadaspark All-in

A „Mutatunk egy ösvényt!” sorozat egy útvonal ajánló. Futva, túrázva, négykézláb... bárhogy bejárhatod. Szintidő nincs, teljesítését igazolni nem szükséges, díjazás nem jár érte. (Csak az élmény )

INDULÁS/ÉRKEZÉS:

Parkolj és bringázz! (P+B) pont (Budakeszi 2092, Magyarország)
GPS: 47.525881918063384, 18.935028739710706

TÁV, SZINT:

17 km / 462 m+

ÚTVONAL:

Vadaspark 17

Az útvonal letölthető IDE KATTINTVA gpx formátumban, arra alkalmas Garmin készülékre pedig közvetlenül feltölthető IDE KATTINTVA.

Könnyű terep, kevés nehezebben járható szakasszal.

A parkolóból indulj el az aszfaltos út mellett futó jelzetlen, de széles ösvényen felfelé a település felé. Az ösvény 240m múlva belefut az műútba. Haladj tovább ezen néhány métert, majd térj be jobbra egy jelzetlen ösvényre Figyeld a tracket és kövesd azt a felhagyott bánya felett. Térj be a parkolóba a sziklafal alá, majd a tracket követve érd el a Vadasparkhoz vezető utat. (740m) . 155 méter múlva fordulj jobbra a Vadaspark bejárata felé vezető útra, majd a bejárat előtt fordulj szintén jobbra a P+ jelzésre. (1km) Kövesd a P+ jelzést 200méteren keresztül (1,2km) majd fordulj balra a S+ jelzésre, melyet 200m-en át kövess, majd térj le a jelzésről balra, egy kijárt, de jelölelten ösvényre. (1,4km) Figyeld a tracket és kövesd az ösvényt a kerítésig, majd a kerítés mellett haladva 300m-t eléred újra a S+ jelzést. (1,7km) Balra fordulva térj át erre az ösvényre és kövesd 400m-en át. (2,1km) Majd balra tartva, egyenesen térj át a jelzett ösvényről a jelöletlen útra. Figyeld a tracket. Az Y elágazásnál válaszd a jobbra eső ágat (2,2km) és kövesd a jelöletlen utat a kereszteződésig, ahol jobbra fordulva (2,5km) folytasd utad a mező mellett a kilátó felé. 400m múlva a kereszteződésnél térj be balra a kilátóhoz (2,9km) A Fedett kilátó mögötti lépcsőn eljutsz egy szintén jelölelten ösvényre (3km) Ezt kövesd jobbra míg el nem éred a Sc ösvényt. Figyeld a tracket! A Sc jelzést elérve, fordulj balra és kövesd a jelzést 1km-en keresztül, míg el nem éred a S+ utat. (4,1km) Erre balra térj át, mássz át a létrán és kövesd 300m-en keresztül (4,4km) majd haladj egyenesen balra a jelöletlen ösvényen 1,1km hosszan, míg eléred a Z+ jelzést (5,5km) . Maradj a jelzésen 100m-en át, majd Figyeld a tracket és kövesd a jelöletlen utat. Térj ki a Szarvas-árok feletti, Fekete-hegy közelében lévő kilátóponthoz. (6km) És csodáld meg a látványt. Majd térj vissza a jelöletlen ösvényre (6,1km) és folytasd az utad rajta balra míg eléred a Z+ jelzést. (6,2km) Haladj a Z+ jelzésen 500m-t, majd fordulj jobbra a jelöletlen ösvényre. (6,7km) Ezt kövesd 300m-en át, amíg eléred a S+ jelzést. (7km) Erre jobbra térj át és kövesd 1,1km-en át (8,1km). Itt az Y elágazásnál térj át balra a jelöletlen ösvényre és kövesd azt 200m-en át, míg újra bele nem fut a S+ jelzésű útba. (8,3km) Kövesd a S+ jelzést 300m-en át, mássz át a létrán majd fordulj be balra a Sc ösvényre. (8,6km) Ezt kövesd 2,3km-en át - Figyelj! A kerítés melletti szakasz nehezebben járható - (10,9km) majd térj át jobbra a Z+ jelzésre és kövesd azt 400m-en át, majd az Y elágazásnál térj át a jelöletlen útra. (11,3km) Figyeld a tracket. Ezt kövesd a Hárs (Hársbokor)-hegyen át 1,2km-en át (12,5km) majd fordulj balra szintén egy jelöletlen útra, mely 200m múlva eléri a S+ Z+ kereszteződést. (12,7km) Válaszd a balra eső Z+ ösvényt, melyet kövess 800m-en át, majd térj át a kereszteződésnél a jobbra eső Zc jelzésre (13,5km) és kövesd azt 500m-en át (14km) majd fordulj balra a jelöletlen ösvényre (Figyeld a tracket) melyen 300m-en keresztül haladj (14,3) és térj be a jobbra eső jelöletlen ösvényre, melyet kövess 400m-en át, míg el nem éri a Sc ösvényt (14,7km) Ezt kövesd 700m-en át, majd térj át egyenesen a S+ jelzésre. Azt követve éred el a P+ jelzést. (15,6km) 300m múlva térj át jobbra egyenesen a S+ jelzésre (15,9km) mely visszavisz a parkolóba.

INFO:

• Védd az erdőt! Ne szemetelj!
  • Válassz felkészültségednek, erőnlétednek, technikai tudásodnak megfelelő útvonalat!
  • Fogadd el, hogy az általunk ajánlott útvonalakon saját felelősségedre indulsz!
  • Mindig tájékozódj előre a térségben várható időjárásról, erdőlátogatási tilalmakról, vadászatokról!
  • Gondoskodj magadnak megfelelő ellátásról, ruházatról, felszerelésről!
A trailrun.hu nem vállal semmilyen felelősséget az útvonal teljesítése közben történt balesetekért, anyagi károkért.

KAPCSOLAT

Erdei András
e-mail: info@trailrun.hu
tel: 06/20-312-0554
Ha szeretnél nekünk üzenni, vagy bármilyen kérdésed van, írhatsz nekünk itt is: