responsive site templates

Mutatunk egy ösvényt! XXIII. rész
2023. február

Kip-Kop-Kopárok

A „Mutatunk egy ösvényt!” sorozat egy útvonal ajánló. Futva, túrázva, négykézláb... bárhogy bejárhatod. Szintidő nincs, teljesítését igazolni nem szükséges, díjazás nem jár érte. (Csak az élmény )

INDULÁS/ÉRKEZÉS:

1121 Budapest, Konkoly-Thege Miklós út 39. (221-es busz végállomása) Magyarország
GPS: 47.486914, 18.953982

TÁV, SZINT:

19,5 km / 840 m+

ÚTVONAL:

Kip-Kop-Kopárok

Az útvonal letölthető IDE KATTINTVA gpx formátumban, arra alkalmas Garmin készülékre pedig közvetlenül feltölthető IDE KATTINTVA.

Figyelj!

Útvonalunk nagy része fokozottan védett természeti területen vezet. Különösen ügyeljetek arra, hogy a már meglévő, kitaposott ösvényről ne térjetek le, semmilyen növényt stb. ne gyűjtsetek! Semmit ne hagyjatok magatok után, csak a lábnyomaitokat!
Figyeld a navigációd!
A track sok helyen jól kijárt, de jelöletlen utakon vezet.

Parkolj le a 221-es busz végállomásánál és indulj el A Wigner Jenő Pál tér felé majd a buszmegállóban fordulj jobbra a P+ jelzésre. Ezt kövesd 300m-en át, majd térj be jobbra egy kijárt, de jelöletlen ösvényre és haladj rajta 300métert, amíg el nem éred a P- jelzést. ezen haladj néhány métert, majd térj le róla balra egy kijárt, de jelöletlen útra. (600m) Ezt az ösvényt kövesd, amíg el nem éred az aszfaltos utat. (1km) Térj rá balra, majd a nagy kereszteződésnél jobbra, összesen 300m-t (1,3km) majd térj be balra a jól kijárt, de jelöletlen ösvényre. Ezt kövesd 1km-en át, jobbra tartva. Útközben elhaladsz a Sinka Lajos-emléktábla mellett és megcsodálhatod a Sorrento szikláit (2,3km) majd eléred a S- jelzést. Erre balra térj át és folytasd az utad rajta 1km hosszan (3,3km) a Szállás-hegyi elágazásig. Itt térj be jobbra a „középső” jelöletlen ösvényre és kövesd 2,5km hosszan, ahogy a Csík-hegy és a Kis-Csík-hegy körül kanyarog. (5,8km) Amikor eléred a S- jelzést jobbra térj rá, majd 100m múlva térj át a S3 jelzésre és menj ki egészen a Huszonnégyökrös-hegy kilátópontjához. Ahonnan visszanézhetsz a hegyoldalra, ahol az előbb haladtál. (6,2km) Térj vissza a S3 jelzésen a S- ösvényig, majd folytasd az utad rajta balra 2,7km-en át, most a másik oldaláról megkerülve a Csík- és Kis-Csík-hegyeket, visszaérve a Szállás-hegyi elágazáshoz. (8,9km) Itt haladj tovább egyenesen. Bal oldalon a S- jelzésű ösvény legyen, te jobbra tarts és jobbra térj be a jelöletlen ösvényre. Figyelj! Jelöletlen, sok kis ösvényt keresztező szakasz következik! Fokozottan figyeld a navigációd! Kövesd az útvonalat 1,9km-en át amíg el nem éred a kövekkel kirakott széles utat (10,8km). Erre jobbra kanyarodj és kövesd, amíg eléred a P+ jelzést (11,7km) melyre jobbra térj rá. Menj fel a Vitorlázórepülő-emlékműhöz. Innen menj át a kilátópontra, ahol az információs tábláról leolvashatod a környező települések és hegyek nevét. Folytasd az utad az ösvényen amíg eléred az aszfaltos utat. Ezt kövesd lefelé, amíg bal oldalt meg nem pillantod a kis pihenőt. (13,5km) Itt térj be balra és mászd meg az Odvas-hegyet. Készülj meredek és köves lejtőkre és mászásokra, amíg eléred a szikla kiszögellést (14,6km) ahonnan ereszkedj le a P- jelzésre. Vigyázz! Meredek, köves, csúszós lejtő. A P- jelzésű ösvényen fordulj balra 1,2km-en át (15,8km), majd haladj tovább rajta jobbra 100m-t majd térj le balra a jelöletlen kis ösvényre. Ez visszaér majd a P- jelzésre. Amin balra folytasd az utad 100m-en keresztül, majd térj be jobbra a jól kijárt, de jelöletlen ösvényre. (16,1km) Ezt kövesd 400m hosszan, majd a kereszteződésben fordulj derékszögben balra (16,5km), majd az első lehetőségnél jobbra. (16,9km) Kövesd ezt az ösvényt 400m-en át, amíg el nem éred P4 jelzést (17,3km). Ezen jobbra haladj 200m-t, majd fordulj balra (17,5km) majd az első lehetőségnél jobbra, majd ismét balra a Kakukk-hegy felé. (18,3km) Itt fordulj balra. Hamarosan eléred a Pc jelzést. Ez rövidesen visszavisz a parkolóba.

INFO:

• Védd az erdőt! Ne szemetelj!
  • Válassz felkészültségednek, erőnlétednek, technikai tudásodnak megfelelő útvonalat!
  • Fogadd el, hogy az általunk ajánlott útvonalakon saját felelősségedre indulsz!
  • Mindig tájékozódj előre a térségben várható időjárásról, erdőlátogatási tilalmakról, vadászatokról!
  • Gondoskodj magadnak megfelelő ellátásról, ruházatról, felszerelésről!
A trailrun.hu nem vállal semmilyen felelősséget az útvonal teljesítése közben történt balesetekért, anyagi károkért.

KAPCSOLAT

Erdei András
e-mail: info@trailrun.hu
tel: 06/20-312-0554
Ha szeretnél nekünk üzenni, vagy bármilyen kérdésed van, írhatsz nekünk itt is: